Regulamin promocji 3 za 2
REGULAMIN
PROMOCJI
„3 za 2”
§
1. Postanowienia ogólne
1.
Organizatorem promocji jest Firma PANDORA Jewelry CEE Sp. z o.o. z
siedzibą w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 28.
2.
Promocja dostępna będzie w e-store PANDORA https://pl.pandora.net
oraz we wszystkich Salonach PANDORA należących do PANDORA Jewelry CEE Sp. z
o.o. z wyłączeniem salonu Designer Outlet
w Piasecznie.
3.
Promocja będzie miała miejsce w
dniach:
a.
od 01.02.2024 r. do 14.02.2024 r.
– dla Klubowiczów Pandora,
b.
od 03.02.2024 r. do 14.02.2024 r.
– dla wszystkich Klientów.
4.
Każdy Klient przy zakupie trzech
produktów, najtańszy z nich otrzyma w prezencie.
5.
W ofercie biorą udział wszystkie produkty z oferty
Pandora, z wyłączeniem: produktów wykonanych z 14k złota, produktów z edycji
limitowanych, bransoletek o kodach
referencyjnych 592453C00, 562731C00, 582731C00, 593090C00 naszyjników o kodach
referencyjnych: 392451C00, 362451C00, 382451C00, Charmsa Unicef, usługi
grawerowania oraz produktów przeznaczonych do grawerowania, usługi czyszczenia
biżuterii, akcesoriów do czyszczenia A001, A003, A002_A oraz produktów do pakowania: A009, A011.
6.
Informacja o promocji
została umieszczona w materiałach reklamowych udostępnianych przez firmę
PANDORA Jewelry CEE Sp. z o.o.
§ 2.Warunki promocji
1.
Każdy Klient, należący do Klubu PANDORA, dokonując zakupu trzech
produktów wskazanych
w §1 ust. 5 w dniach 01.02. – 14.02.2024 r. najtańszy z nich otrzyma w
prezencie.
2.
Każdy Klient, dokonując zakupu trzech produktów wskazanych w §1
ust. 5 w dniach
03.02. – 14.02.2024 r. najtańszy z nich otrzyma w prezencie.
3.
Klient
nienależący do Klubu PANDORA, chcąc skorzystać z rabatu w ofercie we
wcześniejszym terminie, powinien dokonać rejestracji na stronie internetowej https://pl.pandora.net,
w celu dołączenia do Klubu.
4.
Produkty
zakupione w promocji w Salonach PANDORA nie podlegają zwrotowi, co nie wyłącza
uprawnień reklamacyjnych, wynikających z przepisów prawa oraz uprawnienia do
wymiany.
5.
Produkty nie
posiadające oznak użytkowania można wymienić jedynie za okazaniem paragonu
fiskalnego, systemowego lub prezentowego na produkt w tej samej cenie lub
wyższej za dopłatą,
w terminie maksymalnie do 30 dni od daty zakupu. Uprawnienie, o którym mowa w
zdaniu poprzedzającym, jest niezależne od uprawnień reklamacyjnych,
wynikających z przepisów prawa.
W przypadku wymiany jednego z zakupionych produktów w zestawie promocyjnym na
produkt wykluczony z jej mechanizmu, wymiana będzie wiązać się z anulowaniem
promocji i zakupem produktu w pełnej cenie. Wymiana całego zestawu jest możliwa
przy zwrocie produktów składających się na zestaw, na produkty o tej samej
cenie lub wyższej.
6.
Wymiana produktów zakupionych
przed wprowadzeniem promocji „3 za 2” nie łączy się z jej mechanizmem.
7.
Produkty
zakupione w promocji w sklepie internetowym https://pl.pandora.net podlegają standardowej
procedurze wymian i zwrotów.
8.
Promocja ta nie łączy się z
innymi rabatami oraz promocjami.
9.
We wszystkich sprawach związanych z reklamacjami produktów
zakupionych w promocji zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 3. Ustalenia końcowe
1.
Wszelkie
informacje oraz regulamin promocji są do wglądu w siedzibie organizatora akcji
i Salonach PANDORA wymienionych w § 1 ust. 2.
2. Organizator
zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, w szczególności
w przypadku zmiany przepisów lub z innych ważnych przyczyn. Zmiany Regulaminu
są publikowane pod adresem: https://pl.pandora.net poprzez
umieszczenie informacji o jego zmianie wraz ze wskazaniem planowanej daty
wejścia w życie zmian.
3. W kwestiach
nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy
prawa,
w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.